Polityka zwrotu kosztów
§ 1. Prawo do odstąpienia od umowy (Zwroty)
-
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, Konsument, który zawarł umowę na odległość, ma prawo odstąpić od niej bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru.
-
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, należy poinformować nas o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia. Mogą Państwo wysłać je na adres e-mail: kontakt@naturfare.pl
-
Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
§ 2. Skutki odstąpienia od umowy
-
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji.
-
Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie.
-
Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
-
Prosimy odesłać lub przekazać nam rzecz na adres podany w § 5 niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.
-
Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów.
-
Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
§ 3. Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy
Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
§ 4. Reklamacje
-
Jako sprzedawca jesteśmy zobowiązani dostarczyć towar wolny od wad. W przypadku stwierdzenia wady towaru, Konsument ma prawo do złożenia reklamacji na podstawie rękojmi.
-
Reklamację należy złożyć pisemnie na adres e-mail: kontakt@naturfare.pl lub pocztą na adres podany w § 5.
-
W reklamacji prosimy zawrzeć opis wady, datę jej stwierdzenia oraz swoje żądanie. W celu usprawnienia procesu prosimy o dołączenie dowodu zakupu.
-
Zobowiązujemy się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni od dnia jej otrzymania.
§ 5. Adres do zwrotów i reklamacji
Wszelkie zwroty oraz produkty reklamowane prosimy kierować na poniższy adres:
Zakład Produkcji Karmy Adamski S.C.
Nowe Wyszomierki 7
72-200 Nowogard
W razie pytań prosimy o kontakt:
E-mail: kontakt@naturfare.pl
Telefon: +48 506 078 841